موتور جستجو :عکس کوچیکتون رو بدین بزرگشو بگیرین !!

سلام

 

تو این پستم میخوام یه موتور جستجوی فوق العاده رو معرفی کنم !!

 

 

با این موتور جستجو میتونین عکس کوچیکتون رو به اون بدین تا اون سایت براتون بگرده و بزرگشو پیدا کنه یعنی با رزولوشن بالاتر !!‌

 

ببینین من چی پیدا کردم .

من این عکسو بهش دادم .

 

و از بین یافته های اون سایت اینو پیدا کردم .

 

 

البته اول باید تو سایت عضو شین . از اینجا http://tineye.com/request_invite

واقعا میرزه عضویتش. برای گرافیک کارا خیلی بدرد میخوره .

 

از پلاگینش واسه Firefox و IE هم میتونین استفاده کنین البته وقتی عضو شدین ! http://tineye.com/plugin

 

 

باتشکر ، Ninjai

 

نظرات 2 + ارسال نظر
attractive_girl جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

salam
eival kheili site jalebi bud..damet garm.mamnoonam
veblogetam BG ghashangi dare.narenji:)

mamnoon az site

attractive_girl جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

وبلاگتم حرفه ایه ها!!!
تبریک میگم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد