دریافت Cd رایگان اوبونتو

سلام
من چند ماه پیش تو سایت ابونتو یه درخواست برای دربافت CD رایگانش دادم که بعد از 1ماه و نیم cd به دستم رسید.

بسته پستی از فرانسه اومده بود و بدون گرفتن هیچ پولی مامور پست بسته رو تو صندوق انداخت و رفت !

سایت اوبونتو اول 10 CD مجانی میداد که بعد شد 3 تا و الان هم یکی شده !

اینو گفتم که اگه شما این مطلب رو نشنیده بودین برین و تو سایتش ثبت نام کنین و یه لینوکس مجانی صاحب بشین .
ٌٌ
www.Ubuntu.com


بازم اگه اطلاعاتی خواستین همینجا بگین تا ریز کارها رو بهتون بگم .


{- ویرایش : اطلاعات ثبت نام در این پست -}

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

اhamin avalin postetam chert bod be jaei nemire30 edame nade

دوست عزیز چرا ناراحی ای سی دی الان تو خونه من هست . اگه بخوای ازش عکس میگیرم تو وبلاگ میذارم.

احمد جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

برای من فرستادن .

ممنون

mohammadgavadamiri چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

اگر مثلا اّدرس من مازندران . قایمشهر خیابان تهران البورز83 کوچه مهر پلاک 12345678 انگلیسی رابایم بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد