نحوه ی Patch کردن CID 52 Sony Ericsson

و اما یه مقاله ی تخصصی

برای پچ کردن مراحل زیر رو انجام بدین :

مرحله اول باید از GDFS گوشی پشتیبان تهیه کنید

برنامه SETool2 Lite رو باز کنید
1. مدل گوشی رو انتخاب کنید
2. روی Read GDFS کلیک کنید
3. این فایل Backup به نام
gdfs_yourIMEI.bin در فولدر برنامه قرار میگیره

مرحله دوم 1. مدل گوشی رو انتخاب کنید
2. فایل پچ با پسوند VKP رو در MISC File قرار بدید
3. گزینه Bypass DB2020 security را تیک بزنید
4. روی add کلیک کنید و فایل MAIN گوشی خودتون رو انتخاب کنید
5. روی دکمه FLASH کلیک کنید
6. وقتی پنجره ای حاوی پیغام Yes/No ظاهر شد برای ادامه عملیات No رو انتخاب کنید.
7. منتظر بمونید تا در انتها وقتی پیغام ELAPSED xSECOUND داد کابل را از گوشی خارج کنید.

مرحله سوم مرحله آخر Unlock کردن گوشی

1. روی دکمه Clear کلیک کنید
2. گزینه Quick access رو علامت بزنید.
3. تیک گزینه Bypass DB2020 security رو بردارید.
4. فایل VKP رو در MISC File انتخاب کرده و Write Script رو بزنید.
5. وقتی پنجره ای حاوی پیغام Yes/No ظاهر شد برای ادامه عملیات No رو انتخاب کنید.

دانلود برنامه SETool Lite 1.11

دانلود از رپیدشر


دانلود از 4shared

منبع : انجمن تخصصی دکتر موبایل www.DoctorMOB.com

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://kingofdl.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

من شما رو لینک کردم .
اطلاعات رو تو وبلاگتون گذاشتم .

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد